4o Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου

Top

4o Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου

Categories:
$0

About this course

Σχολικό Έτος 2021-2022

Δ2  Τάξη: Το δέντρο που έδινε (Σύνδεσμος)
Μαθητές 14
Εκπαιδευτικός: Χρυσή Τραυλού
Α. Στόχος των δραστηριοτήτων είναι η καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και της αλληλεγγύης. Οι μαθητές να κατανοήσουν τη θέση του άλλου και να υιοθετήσουν ανάλογες συμπεριφορές , οι οποίες είναι συμβάλλουν στην ειρηνική συμβίωση τόσο στη μαθητική κοινότητα όσο και στην ευρύτερη κοινωνία. Ως ενεργοί πολίτες στη ζωή τους να συμβάλλουν στην καταπολέμηση των διακρίσεων, της βίας και του αποκλεισμού.
Β. Δραστηριότητες
• Ανάγνωση βιβλίου μέσα στην τάξη.
• Παρακολούθηση οπτικοποίησης παραμυθιού.
• Συζήτηση
• Εικονογράφηση
• Παιχνίδια εναλλασσόμενων ρόλων
• Παιχνίδι ρόλων με αντίθετη συμπεριφορά.
• Συζήτηση στις δυο περιπτώσεις και εξαγωγή συμπερασμάτων για τα θετικά και αρνητικά συναισθήματα που προκαλούνται και καλλιέργεια τις ενσυναίσθησης.
• Φτιάχνω το δικό μου δέντρο που δίνει (εικονογραφώ- γράφω).
• Ενώνουμε τα εικονογραφημένα δέντρα και φτιάχνουμε στην τάξη «Το δάσος της αγάπης».
• Συζήτηση για τα συναισθήματα.
• Εντοπισμός αλλαγής αρνητικών στάσεων με στόχο την μεταγνώση.
• Δημοσίευση των δραστηριοτήτων στο blog της τάξης

 

“Ο Μικρός πρίγκιπας” Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αργοστολίου
Γ΄ Τάξη
Εκπαιδευτικός: Πετράτου Ειρήνη

Στόχοι:
• Καλλιέργεια ενσυναίσθησης και εμπιστοσύνης.
• Αποδοχή του άλλου.
• Η σημασία της φιλίας και της αγάπης.
Δραστηριότητες:
Ανάγνωση του βιβλίου στην τάξη.
Παρακολούθηση της ταινίας.
Δραματοποίηση σκηνών του παραμυθιού.
Παιχνίδια ρόλων.
Φύλλα εργασίας( Ποιος σε έχει εξημερώσει; Τι συνάντησε στη Γη;).
Κολάζ με θέματα από το βιβλίο.
Συζήτηση για τις αξίες και τα μηνύματα του βιβλίου.
Δημοσίευση στο blog του σχολείου.

 

Τριγωνοψαρούλης
Β1 Τάξη
Αριθμός μαθητών 19
Εκπαιδευτικός: Μαρία Παναγιωτίδου

Στόχος Δραστηριοτήτων:
1. Αποδοχή της διαφορετικότητας
2. Καλλιέργεια της ενσυναίσθησης
3. Καλλιέργεια της αλληλεγγύης
Όταν τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τη διαφορετικότητα είναι δύσκολότερο να υιοθετήσουν προκαταλήψεις.

Δραστηριότητες:
1. Ανάγνωση βιβλίου μέσα στην τάξη
2. Παρακολούθηση οπτικοποίησης παραμυθιού
3. Προβληματισμός – Συζήτηση
4. Εικονογράφηση
5. Παιχνίδια εναλλασσόμενων ρόλων
6. Συζήτηση και εξαγωγή συμπερασμάτων για τα θετικά και αρνητικά συναισθήματα που προκαλούνται
7. Καλλιέργεια ενσυναίσθησης
8. Εντοπισμός αλλαγής αρνητικών στάσεων με στόχο τη μετάγνωση
9. Δημιουργία κολάζ με ζωγραφιές των παιδιών
10. Δημοσίευση των δρασριοτήτων στο blog του σχολείου